Bisnes Printing

Pakej Video Buat Duit Dengan Bisnes Printing 



TANPA MODAL & TANPA MESIN 
pun masih boleh buat duit RM3000 sebulan?

9 MODUL UTAMA
Modul 1: Asas Bisnes Printing
Membongkar apa itu bisnes printing dan bagaimana anda boleh buat duit RM1,000 hingga RM3,000 sebulan walaupun secara part time.
Ketahui step by step proses yang berlaku dalam bisnes printing.
3 aspek atau perkara penting yang perlu anda tahu untuk memulakan bisnes printing.
Selain itu, anda juga akan didedahkan dengan teknik atau jenis printing yang ada.
EKSKLUSIF: Kelebihan memulakan bisnes printing dari rumah. TANPA Modal Besar, TANPA Pejabat @ Kilang, TANPA Pekerja & TANPA Mesin.
Modul 2: Tools Penting Memulakan Bisnes Printing
Ketahui dengan lebih lanjut apakah yang diperlukan untuk memulakan bisnes printing.
Dokumen penting yang anda perlukan juga turut disediakan untuk anda contohnya seperti borang SebutHarga, Invois, Resit, Borang Tempahan & Penghantaran.
Modul 3: Rahsia Produk HOT
TERBONGKAR: Produk hot yang laris sepanjang masa bagi memudahkan anda buat duit dan untung besar dalam bisnes printing
EKSKLUSIF: Produk hot bermusim. Ketahui apakah produk hot bermusim. Peluang anda buat keuntungan yang lumayan dengan menjual satu produk sahaja.
Pelajari jenis-jenis material yang digunakan dalam bisnes printing. Jika anda mahir, lebih cepat dan lebih mudah untuk anda berjaya buat duit.
Selain itu, anda juga akan mengetahui tentang proses yang berlaku dan masa yang diambil dalam bisnes printing.
Modul 4: Lubuk Rahsia Supplier
Anda akan mengetahui kriteria-kriteria yang diperlukan untuk memilih pembekal. Mampumengelakkan diri anda daripada ditipu.
Akhirnya TERBONGKAR: Supplier yang saya gunakan sejak tahun 2008. Ini adalah supplier online. Anda boleh berurusniaga secara online dengan mereka. Dengan cara begini, anda boleh menjalankan bisnes printing dari rumah.
Bagaimana mendapatkan _______________ lain bagi membantu anda menguruskan bisnes printing supaya lebih mudah dan efisyen.
Lebih banyak supplier dibongkarkan! Ada supplier tshirt, supplier online, supplier offline, premium gift dan banyak lagi.
Modul 5: Kuasa Pelanggan
Tahukah anda di dalam bisnes printing, anda boleh untung besar dan berpanjangan. Caranya ialahmendapatkan pelanggan setia.
Bagaimana mengenal pasti sasaran pasaran(target market) supaya anda boleh buat untung besar. Bukan untung RM16 sahaja. Tetapi RM1,600 untuk satu produk.
Teknik & Strategi berurusniaga dibongkarkankhas untuk anda. Close deal pertama akan menentukan close deal anda yang seterusnya. Jadi saya kana tunjukkan step by step untuk Close Deal pertama anda!
EKSKLUSIF: Kenal pasti pelanggan yang patut anda hindari. Jangan buang masa dengan pelanggan yang cerewet, mereka ini hanya bazirkan tenaga anda.
Modul 6: Teknik Promosi ONLINE
Membongkar teknik promosi online TANPA laman web. Buat apa buang masa membina web jika anda tidak perlukannya langsung untuk membuat jualan!
Turut dibongkarkan tempat-tempat atau laman web yang boleh anda iklankan perkhidmatan printing anda.
Bagaimana menggunakan forum untuk membuat jualan berterusan dan tanpa henti.
Bagaimana menggunakan social media web seperti Facebook untuk buat duit dalam bisnes printing. Cara yang tepat akan didedahkan.
FAKTA: ramai gagal promosi di Facebook kerana terSALAH CARA.
Modul 7: Teknik Promosi OFFLINE
Tidak ketinggalan, teknik promosi secara OFFLINEjuga turut didedahkan. Bagaimana mengumpan orang lain untuk membuat tempahan dengan hanya menggunakan business card.
Bagaimana memastikan anda menerima tempahanselepas menggunakan flyer sebagai medium pemasaran bisnes printing anda. Ini adalah cara sebenar yang saya lakukan dulu dan ianya masih lagi berkesan!
Tips untuk anda mulakan viral marketing ‘mouth to mouth’ dikalangan orang ramai. Teknik ampuh untuk pasarkan perkhidmatan printing anda.
Strategi _______________ yang saya gunakan mampu membuatkan bakal pelanggan anda tidak senang duduk dengan tawaran anda.
Teknik rahsia yang saya gunakan (tidak ramai orang tahu) yang mampu berikan saya pelanggan tetap setiap bulan. Ianya adalah teknik ______ bergabung dengan teknik _________.
Modul 8: Strategi Mengaut Keuntungan Lumayan
Membongkar 8 strategi yang anda boleh gunakan untuk mengaut lebih banyak atau lebih besar keuntungan dalam bisnes printing. Strategi yang memang telah terbukti berkesan.
Bagaimana meletak harga supaya anda tidak akan rugi. Paling penting anda akan sentiasa untung. Minimum keuntungan 25%. Maksimum sehinggan 700%.
Pendedahan step by step bagaimana mengira harga kos dan harga jualan untuk memastikan anda untung besar!
Modul 9: Step by Step Memulakan Bisnes Printing
Anda akan ditunjukkan satu persatu langkah demi langkah bagi membantu anda memulakan bisnes printing baik secara part time ataupun full time.
EKSKLUSIF: bagaimana saya memulakan bisnes printing dengan ZERO MODAL.
Ianya cukup ringkas dan mudah difahami. Anda hanya perlu ikut setiap langkah yang saya nyatakan dan insyaAllah bisnes printing pasti memberikan anda keuntungan yang diluar jangkaan.




SENARAI BONUS

___________________________________
BONUS #1

(Dalam Bentuk PDF & Words - Boleh Ubahsuai) Bernilai RM90
___________________________________
BONUS #2

30 Template Premium Design Business Card
(Boleh Ubahsuai) Bernilai RM300
___________________________________
BONUS #3

20 Logo Design
(Boleh Ubahsuai) Bernilai RM200
___________________________________
BONUS EKSKLUSIF #1 (Bernilai RM100)
(Terhad untuk 100 orang yang terawal sahaja)
Video Rahsia Kejayaan Dalam Bisnes Printing
Membongkar teknik, tips & strategi rahsiayang saya gunakan untuk menjana puluhan ribu ringgit setahun melalui bisnes printing. Ianya telah terbukti menghasilkan pendapatan 5 angka dalam masa 3 bulan!
3 Rahsia yang patut anda tahu bagaimana meningkatkan keuntungan anda secara drastik.
Rahsia bagaimana dengan _______mampu membuatkan pelanggan anda setia dengan perkhidmatan printing anda. Mereka tidak akan lari mencari supplier lain.
___________________________________
BONUS EKSKLUSIF #2 (Bernilai RM200)
(Terhad untuk 100 orang yang terawal sahaja)
Video Teknik Rahsia Hapuskan Pesaing (Teknik HALAL)
Membongkar strategi yang saya gunakan untuk menghapuskan pesaing dan paling penting ianya mampu menukar pelanggan biasa kepada pelanggan setia.
Teknik __________ membuatkan pelanggan anda tidak sabar untuk membuat tempahan. Tidak ramai tahu teknik begini!
Teknik __________ untuk menghilangkan rasa bimbang pelanggan terhadap anda. Mereka tidak akan ragu-ragu untuk membuat tempahan.
___________________________________
BONUS MISTERI (Bernilai RM300)
(Terhad untuk 30 orang yang terawal sahaja)
Senjata rahsia yang saya gunakan untuk mengumpan pelanggan mendapatkan khidmat percetakan daripada saya. Senjata ini sudah terbukti keberkesanannya. Saya telah menjana keuntungan lumayan dengan menggunakan strategi sulit ini.
Ianya adalah _____________ yang saya simpan sejak tahun 2008 lagi. Nilainya menjangkau ribuan ringgit.
___________________________________
Video Buat Duit Dengan Premium Gift
 (Bernilai RM100)
Step by Step bagaimana memulakan bisnes Premium Gift. Tahukah anda keuntungan yang bakal anda perolehi sekitar 30% hingga 70% keuntungan untuk item-item premium gift seperti keychain, pen, hand fan dan banyak lagi.
Supplier Premium Gift juga telah disediakan. Ianya supplier yang saya gunakan sejak tahun 2008 lagi. Terdapat lebih 3000 jenis produk. Jadi anda kira sendiri berapa keuntungan yang bakal anda perolehi dan betapa besarnya potensi item-item premium gift.
___________________________________
Video Buat Duit Dengan Button Badges
 (Bernilai RM100)
Membongkar strategi memulakan bisnes button badges. Mengenal pasti target market yang sesuai untuk anda menjual button badges. Saya sendiri bongkarkan pasaran yang memang sukakan button badges. Mereka ini pembeli yang setia!
Mengenal pasti supplier yang mampu memberikan harga murah untuk anda untung besar dengan jualan button badges. Supplier yang boleh dipercayai!
Bagaimana membuatkan orang ramai tertarik dengan button badges anda supaya jualannya sentiasa SOLD OUT. Paling penting mereka berebut-rebut membuat tempahan daripada anda!
___________________________________







Comments